CAS CRM
CAS CRM heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot de innovatie- en marktleider voor klantrelatiebeheer (CRM) voor het midden- en kleinbedrijf (MKB). Door voor ons te kiezen, kiest u voor de juiste oplossing. Ook voor specifieke vraagstukken hebben wij een oplossing!
CRM Best Practice Award
Door de jaren heen, en dankzij duizenden projecten, bouwde CAS CRM een enorme ervaring op. Wij weten precies hoe en wat er in een KMO/MKB leeft. Onze producten en diensten zijn afgestemd op deze specifieke behoeften en op een gebruiksvriendelijk CRM (we doen hiervoor uiteraard een beroep op ons uitgebreide netwerk van partners en onze eigen CAS project werkwijze. Deze strategie loont voor onze klanten: gedurende de afgelopen jaren hebben tien van onze klanten de CRM Best Practice Award ontvangen.
Een passende en modulaire CRM oplossing
Onze CRM oplossingen optimaliseren en ondersteunen alle zakelijke processen, van verkoop en marketing tot servicedesk en management. Alle functies zijn gericht op het opbouwen van duurzame klantrelaties. Voor kleine en middelgrote ondernemingen en voor speciale branches hebben wij de passende CRM oplossing. Dat bewijzen circa 250.000 gebruikers wereldwijd, die dagelijks met onze producten werken. CAS genesisWorld CRM biedt uitgebreide functionaliteiten die u door middel van modules volledig naar uw wensen en behoeften kunt aanpassen.