SuperOffice
SuperOffice is één van Europa’s succesvolste CRM leveranciers voor de business-to-business markt. Onze software helpt bedrijven en medewerkers bij het realiseren van hogere omzet, sterkere marketing en een hoogwaardige klantenservice.
Oplossingen
Alles in één CRM, Marketing, Verkoop, Service, Apps en Integratie
Sterke punten
Gebruikersvriendelijk
Branches
Bouw, installatie en infrastructuur, Gezondheidszorg en dienstverlening, Groothandel en detailhandel, ICT, media en communicatie, Industrie, Overheid, Persoonlijke dienstverlening en not-for-profit, Water en afval
Klanten
HG, Profile International, Vogel’s Products, Panasonic, Sharp Electronics, Luxaflex
Video's
Meer over SuperOffice Benelux B.V.
Interview met SuperOffice Benelux B.V.
Opgericht in 1989 in Noorwegen en ondertussen uitgegroeid tot een bedrijf met een internationaal karakter ontwikkelt en levert SuperOffice met circa 250 medewerkers een standaard en in hoge mate te configureren CRM oplossing aan meer dan 11.000 tevreden klanten.In 2017 verhuisde SuperOffice Benelux naar een hypermodern kantoor in “de Admirant” in het centrum van Eindhoven. In dit nieuwe kantoor voel je de dynamiek en goede sfeer die leeft binnen deze organisatie en begrijp je waarom iedereen hier van harte welkom is om kennis te maken met een van de collega’s onder het genot van een kop koffie vanuit de TukTuk koffiebar.We willen meer leren over deze snelgroeiende CRM leverancier en spreken met Luuk Akkermans, key-accountmanager binnen SuperOffice CRM. Vanuit zijn rol helpt hij klanten hun organisatiedoelstellingen te behalen op het gebied van marketing-, sales en serviceprocessen. Welke oplossingen biedt SuperOffice?Wij vinden dat we de meest eenvoudige en gebruikersvriendelijke CRM oplossing aanbieden in de markt en waarbij we organisaties in staat stellen te laten werken volgens de standaarden van de vernieuwde privacywetgeving (AVG). Met SuperOffice leg je alle communicatie vast met de bedrijven en/of contactpersonen, waarmee de organisatie in contact is.Alle Commercieel of Contact Relevante Momenten kun je simpel registreren en centraal beschikbaar maken voor al je gebruikers. Daarin ondersteunen we contactmanagement, marketing-, sales en serviceprocessen. Voor iedere gebruiker in de organisatie bieden wij daarin de juiste tools ter ondersteuning. SuperOffice is beschikbaar als Cloudoplossing of als on-site (lokale installatie) oplossing.Wat zijn de kernactiviteiten van uw bedrijf? Het ontwikkelen van de meest eenvoudige en toekomstbestendige CRM software. Als leverancier implementeren wij de SuperOffice CRM oplossing met onze eigen mensen. Een team aan functionele- en technische consultants zorgen ervoor dat SuperOffice CRM succesvol binnen de organisatie wordt uitgerold. Met professioneel accountmanagement ondersteunen we nieuwe en bestaande klanten om een zo hoog mogelijk rendement uit CRM te halen.Waar blinkt SuperOffice CRM in uit? De behoeften van onze klanten zijn vaak uitgebreid en soms ook complex. Een complexe oplossing voor een complex vraagstuk ligt daarin voor de hand. Dat is ook het meest eenvoudig om aan te bieden. Echter het vinden van de meest simpele en eenvoudige oplossing voor een complex probleem is vele malen moeilijker, maar veel efficiënter en toekomstbestendiger.En daar is iedere SuperOffice medewerker dagelijks mee bezig. Ons credo luidt dan ook “less is more” en dat is niet alleen doorgevoerd in ons product, maar ook in onze klantbenadering. We zoeken altijd naar het échte verschil. Voor ons is dat de business case, wat betekent dat de investering in CRM bijdraagt in een verbetert bedrijfsresultaat. Dit betekent dat wij altijd voorbereid aan tafel gaan met onze klanten en prospects. Daarin maken wij het verschil!Voor wie? SuperOffice CRM wordt ingezet door een diversiteit aan bedrijven en organisaties. Wij zijn daarin voornamelijk actief in het MKB en zijn sterk aanwezig binnen de bouwtoelevering, industrie groot- en detailhandel, zakelijke dienstverlening, transport, financiële sector en zorg. Eigenlijk heeft ieder bedrijf te maken met Contact of Commercieel Relevante Momenten die men intern wil delen. Voor deze groep medewerkers hebben wij een passende en eenvoudige oplossing.Meer dan alleen software?SuperOffice Benelux heeft haar eigen functioneel en technische consultants in dienst. Doordat we dit in eigen beheer uitvoeren kunnen we de kwaliteit en planning van een CRM-implementatie garanderen vanaf de start tot aan de oplevering. Na de implementatie bewaken de accountmanagers de vooraf gedefinieerde doelstellingen en sturen we bij waar nodig. Mocht je een vraag hebben, dan kun je deze stellen bij onze professionele supportafdeling die voor je klaar staat.Wat zijn ontwikkelingen in de sector waar volgens u rekening mee moet worden gehouden?We zien dat de marktvraag naar cloudtechnologie toeneemt. Dit heeft alles te maken met de toenemende aandacht voor dataveiligheid, de verscherpte AVG/GDPR wetgeving en de wens om toekomstbestendig en flexibel te zijn. Bovendien is de wens om eenvoudige integraties met andere systemen tot stand te brengen en werkprocessen binnen CRM verder te automatiseren. We zien dat dat keuzes vanuit de business steeds vaker doorslaggevend zijn en in overleg met IT worden gemaakt. Organisaties willen geen complexe en onderhoud intensieve oplossingen meer, maar kiezen voor simpel en toekomstbestendig.Bij SuperOffice merken we dat het aantal communicatiekanalen bij onze klanten toeneemt. Denk daarbij aan vragen, klachten en verzoeken die een organisatie ontvangt. Bijvoorbeeld per e-mail, chat, telefoon, social media en webformulieren. Met SuperOffice Service bieden we daarin de oplossing om aan te sluiten op deze kanalen. Dat stelt je in staat om vragen, klachten en verzoeken die de organisatie centraal ontvangt gestructureerd te beantwoorden binnen je team. Daarin houden we rekening met mogelijkheden om verzoeken te escaleren, intern over te dragen en om bijvoorbeeld van eigenaarschap te wisselen. De Service oplossing bieden we al enkele jaren aan binnen onze CRM, maar we zien dat de marktvraag exponentieel toeneemt.SuperOffice ontwikkelt in hoog tempo door. Wij hanteren een Cloud first strategie waardoor we eenvoudig nieuwe functionaliteit toe kunnen voegen in onze oplossing. Bovendien is er een focus op verregaande automation- en integratiemogelijkheden met andere systemen. Hierdoor denkt de oplossing steeds meer voor de gebruiker. Grote “automation” projecten zijn echt verleden tijd. De klantrelatie kan nu zelf automation toepassen en instellen, waardoor werkprocessen op het gebied van marketing, sales en service efficiënter verlopen. Door integraties met andere systemen, wordt de informatie in CRM verrijkt, waardoor informatie eenvoudig wordt gedeeld en afdeling overstijgend inzichtelijk is.Wanneer is SuperOffice pas echt tevreden? Wij zijn tevreden als de gezamenlijk gedefinieerde organisatiedoelstellingen van de klant worden gerealiseerd met de inzet van SuperOffice CRM.
Toon het volledige interview